سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود
 

بازی کامپیوتری PenguinsWay


Copy of penguinway_mihandownload_hamid_hira222.JPG

این بار طبق درخواست خیلی از بازدیدکنندگان  یک بازی پنگوئنی در سایت قرار دادیم که بسیار بازی زیبا و لذت بخشی هستش ! در این بازی که Penguins Way نام دارد شما باید در هر مرحله تعدادی پنگوئن رو از نقطه ی شروع مسیر تا انتهای آن راهنمایی کنید ! در ابتدا با مسیر های ساده ای سروکار دارید که شما را به این فکر میاندازد که بازی بچه گانه است ، اما مراحل اولیه فقط برای آموزش هستند اما رفته رفته مسیر های پر پیچ و خم تری رو باید پشت سر بگذارید ! کنترل بازی نیز بسیار ساده است و شما فقط با موس باید بازی رو کنترل کنید ! در هر مرحله تعدادی وسیله دارید که باید با قرار دادن اونها در جاهای مناسب مسیر رو برای پنگوئن هایی که کنترلشان دست شما نیست و فقط راه میروند ، هموار کنید .

بعضی مواقع باید یه توپ جنگی رو سر راهشان بذارید تا داخل اون برند و به سکوی بالایی پرتاب شوند
بعضی وقت ها هم باید از دستگاه حباب ساز استفاده کنید تا پنگوئن ها سوار حباب ها شوند و از چاله ها و گودال ها عبور کنند

گرافیک شاد و روان ، صداگذاری زیبا و متنوع ،  رنگ آمری بسیار زیبا که این بازی رو برای کودکان هم لذت بخش خواهد کرد ، و کنترل ساده از دیگر وی‍گی های این بازی هستش !
حجم این بازی نیز فقط 20 مگابایت میباشد .  از ویژگی های منحصر به فرد این بازی دادن مراحل جدید و سنگین تر در صورت جمع آوری مدال ها و امتیاز ها می باشد .

شما میتوانید این بازی زیبا رو در ادامه مطلب دریافت کنید . + تصاویری از محیط بازی


وی‍‍‍زگی های بازی :

- گرافیک شاد و روان
- کنترل ساده فقط با کیلیک های موس
- صداگذاری بسیار هیجان انگیز و متنوع
- مراحل بسیار زیاد و متنوع با طراحی های منحصر به فرد
- حجم کم فقط 20 مگابایت
- مناسب بودن برای تمامی سنین
- و ....



?

بازی فلش جذاب Xraye


بازی فلش جذاب Xraye
در این قسمت از سایت میهن دانلود بازی فلش جالب Xraye را به شما معرفی می کنیم. شما باید در این بازی به وسیله حلقه ابزار آچار مانندی که در اختیار دارید و با کلیدهای چهارجهت کیبورد، به دایره های موجود متصل شوید تا رنگ آنها را به رنگ زرد تغییر دهید. البته تعداد دفعات اتصال شما به آن دایره ها در هر قسمت یکسان نیست. همچنین می توانید از کلید Space برای جدا شدن آچار استفاده کنید. در مراحل ابتدایی شاهد سادگی این کار هستید، اما با رفتن به مراحل بعد متوجه می شوید که این کار بدون فکر و تمرکز امکان پذیر نیست!
  •  
?

بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic



بازی فلش خاطره انگیز و جذاب سونیک Ultimate Flash Sonic
بازی فلش خاطره انگیز و زیبای Ultimate Flash Sonic را اغلب شما عزیزان به یاد دارید. شما باید با عبور از موانع و مشکلات میان راه و ابزارهایی که در اختیار شما قرار می گیرد بر دشمنان خود غلبه کنید و مراحل را به پایان برسانید. سرعت بالای سونیک یکی از مواردی است که به جذابیت و هیجان این بازی افزوده است. همچنین می توانید از شخصیت های دیگر این بازی نیز استفاده نمائید. ضمنا جمع کردن حلقه های طلایی میان راه را فراموش نکنید و مراقب باشید که حلقه های شما با برخورد با دشمنان خود از دست نرود.
?

بازی زیبای فلش Teddy Goes Swimming


بازی زیبای فلش Teddy Goes Swimming
بازی زیبای Teddy Goes Swimming یک بازی فلش جذاب بوده که شما باید از طریق دریا به پایان مرحله برسید. در میان راه، ماهی ها، بطری های خالی و صخره های دریایی موانعی هستند که شما نباید با آنها برخورد کنید. سکه ها مخصوصا صندوق های طلای میان راهتان را از دست ندهید تا با امتیاز بیشتری به پایان مرحله برسید. حواستان را خوب جمع کنید تا اکسیژن شش های Teddy به اتمام نرسد! برای این کار کافیست یک لحظه به سطح آب بیایید و اکسیژن را در شش های خود ذخیره کنید.
  •  

      بازی فلش بسیار جذاب و گرافیکی Reel Gold


      بازی فلش بسیار جذاب و گرافیکی Reel Gold
      بازی فلش بسیار جذاب و زیبای Reel Gold که شما را وادار می کند که از تمرکز خود در حین انجام بازی استفاده کنید. در این بازی شما باید به وسیله قرقره ای که به واگن شما متصل است، طلاهای موجود در هر مرحله را جمع آوری کنید. به خاطر داشته باشید که جمع کردن طلاها خیلی طول نکشد، چون شما باید در یک بازه زمانی مشخص آن ها را جمع آوری کرده و به امتیازات خود بیفزایید.
      •  
      mech-2009[mihandownload.com].jpgمنچ بازی ساده ای است که در سال ???? میلادی، توسط یکی از اهالی شهرمونیخ آلمان به نام یوزف فریدریش اشمیت اختراع شد. نام اصلی آلمانی آن این بوده است: Mensch! ?rgere dich nicht به معنی: «عصبانی نشو مرد!» ... علتش هم این است که وقتی مهره‌ی بازیکنی توسط مهره‌ی بازیکن دیگری جایگزین می شود بازیکن اول می‌بایست دوباره به خانه‌ی نخست برگردد و همین موجب عصبانی شدن و یا جوش آوردن او می شود. برای همین بر روی جعبه ی بازی کلمه Mensch چاپ می شود. بازی منچ به سال های دور باز می گردد. محل پیدایش این بازی در ایران، هند یا چین بوده است.
      این بازی طرفداران زیادی را دارد به همین دلیل میهن دانلود تصمیم گرفته است این بازی زیبا و جذاب را برای شما کاربران گرامی برای دانلود قرار دهد . این بازی فوق العاده به صورت فلش می باشداین پلاگین روی اکثر سیستم ها نصب است . در این بازی شما در فضایی زیبا به بازی می پردازید . همان طور که می دانید بازی منچ به تاس نیازمند است . در این بازی زیبا شما با انجام کلیک تاس را به حرکت در می آورد و هر وقت که دستتان را از روی دکمه بردارید شماره ای برای شما ظاهر می شود که می توانید به تعداد ان حرکت کنید.

      قابلیت های این بازی زیبا :
      - محیط بسیار زیبای بازی
      - شبیه بودن کامل بازی مثل بازی منچ
      - باز شدن در یک پنجره جدید که شما را قادر می سازد هنگام بازی به کارهای دیگری نیز بپردازید

      •  

      بازی فلش جدید موتور سواری Unicorn Rider

      بازی فلش Unicorn Rider جدید این بازی فلش با فرمت فلش swf است و با اجرا کرن فایل بازی در همه سیستم های کامپیوتری اجرا میشود موضوع این بازی موتور سواری است و گرافیک بالایی نسبت به حجم خود دارا است حتما دانلود کنید

      بازی فلش Unicorn Rider

      •  
      ? میهن دانلود

      بازی فلش اکشنDark Base

      بازی فلش جدید با گرافیک مناسب و حجم کم برای تفریح و سرگرمی ساده این بازی با مراحل زیاد و تظیم دشواری بازی یک بازی فلش نسل جدید است که جذابیت خاصی دارد دانلود کنید و از این بازی فلش لذت ببرید. این بازی محیطی شبیه به بازی معروف GTA 2  دارد.

      ?

      بازی فلش ورزشی اسنوبرد Snowskater

      بازی فلش جدید با گرافیک مناسب و حجم کم برای تفریح و سرگرمی ساده این بازی با مراحل زیاد و تظیم دشواری بازی یک بازی فلش نسل جدید است که جذابیت خاصی دارد دانلود کنید این بازی فلش رو و لذت ببرید

      بازی فلش




      موضوع مطلب :

      چهارشنبه 89 تیر 2 :: 9:4 عصر
      محمد بنواری

      انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس