سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود

برای گوشی خود با کاغذ و مقوا یک جا موبایلی بسیار شیک بسازید !


Template Mobile Paper 1.jpgامروز قصد داریم در میهن دانلود برای اولین بار طرحی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن ظرف چند دقیقه به راحتی می توانید یک جا موبایلی بسیار زیبا و شیک برای گوشی خود بسازید و آن را بر روی میز کار خود قرار دهید. این طرح از همه نظر کامل بوده و تمامی نکاتی را که می بایست یک جا موبایلی دارا باشد در آن رعایت شده است به طور مثال: شما می توانید کابل شارژ گوشی خود را به کمک سوراخی که در قسمت زیرین جاموبایلی قرار دارد وارد گوشی کنید و سپس آن را در حالت شارژ بر روی میز کار خود قرار دهید.طراح این جا موبایلی فوق العاده شخصی به نام Julien Madérou است که در یکی از پست های وبلاگ خود آن را به صورت کاملآ رایگان در قالب یک فایل PDF برای عموم قرار داده است. این جا موبایلی در حالت کلی برای گوشی های Iphone و Itouch طراحی شده است زیرا سایز و اندازه ی گوشی ها نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل طراح سعی کرده  بزرگترین گوشی را برای طرح خود انتخاب کند که شما می بایست با در نظر گرفتن سایز گوشی خود اندازه ها را تغییر دهید.
جهت آموزش ساخت و دریافت فایل PDF و مشاهده سایر عکس های این جاموبایلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
? میهن دانلود

آموزش بازیابی شماره سیم کارت گم شده ایرانسل

  •  

mtn.jpg

ترفند موبایل : حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم کارت ایرانسل خودشون رو که ممکنه شمارش دست خیلی از دوستانشون باشه رو گم کرده باشند , در این موقع خیلی ها قید اون سیم کارت رو میزنن , اما حالا بایک ترفند ساده میتونید شماره سیم کارت ایرانسل خودتون پس بگیرید که می توانید این ترفند را از سایت میهن دانلود مشاهده نمایید.

?

ترفند قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث - ترفند موبایل

ترفند موبایل قرار دادن شکلک برای اسم بلوتوث ???..... این ترفند یک اموزش به خصوص میباشد و جزابیت خاصی به بلوتوث گوشی موبایل شما در بین افراد دیگر خواهد داد

ترفند موبایل

?

ترفند انتقال شارژ ایرانسل - ترفند ایرانسل

مدتی هستش که ایرانسل در انتقال شارژ مشکل دارد مطلبی را برای حل این مشکل کوچیک برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که امیدوارم گره از کار شما عزیزان ایرانسلی باز کند.حتما برای شما هم پیش امده که بعد مدتی نمیتوانید شارژ انتقال بدید یا رمز انتقال شارژتان صحیح نیست ! در این ترفند طرز صحیح انتقال شارژ ایرانسل و جزئیات را به سادگی توضیح میدهیم.

ترفند اموزش انتقال شارژ ایرانسل

?

آموزش نصب بازی های N Gage نوکیا سری ?? ورژن ?

این اموزش برای دارندگان گوشی هایی N Gage II( نوکیا سری ?? ورژن ?) که با نصب این گونه بازی ها روی این سری گوشی موبایل مشکل دارند. دراین اموزش سعی شده تمامی مراحل پله به پله توضیح دادده شود شما کاربر محترم نیز پله پله اقدام به اجرا کنید.اگر میخواهید از امکانات موبایل خود به نحو احسن استفاده نمایید این آموزش را خوانده و بازی های فوق العاده زیبا و با گرافیک N-GageII را در موبایل خود داشته و از بازی کردن آنها لذت ببرید !

 اموزش نصب بازی N Gage

برای این مدل گوشیها :

 Nokia E60-Nokia E62-Nokia E65-Nokia E70-Nokia N71-Nokia N73 / N73 Music Edition-Nokia N77-Nokia N80-Nokia N92-Nokia N93 / N93i -Nokia 5700 XpressMusic-Nokia 6110 Navigator-Nokia 6121 classic-Nokia 6120 classic-Nokia 6290-Nokia E71-Nokia E90 Communicator-Nokia N76-Nokia N81 / N81 8GB-Nokia N82-Nokia N95 / N95 8GB

  •  

      نرم افزار کد های مخفی کلیه گوشی های موبایل-Hide Code All Mobile

      نرم افزاری کم حجم برای داشتن کلیه کد های مخفی همه گوشی ها ( نوکیا ,سونی اریکسون,موتورلا,سامسونگ,ای مت,ال جی ,ساژم,کاوراساکی و هر مدل گوشی که تا به حال از هر کمپانی ساخته شده باشد)این نرم افزار به شکل ارشیو و بر اساس کمپانی سازنده کدهای مخفی همان کمپانی رو به شما ارائه میکند پیشنهاد میکنیم این ابزار پر کاربرد رو از دست ندید.

      منبع میهن دانلود www.Mihandownload.com

      ?

      ?

      ترفندی جالب پیرامون اشعه مادون قرمز یا Infrared

      اشعه مادون قرمز معادل عبارت Infrared است که به نام تابش فروسرخ نیز شناخته میشود. این اشعه در علم فیزیک به قسمی از طیف امواج الکترومغناطیسی گفته می‌شود که طول موج آن‌ها بلندتر از دامنه نور مرئی و کوتاه ‌تر از دامنه امواج رادیویی باشند. همگی ما نیز با کاربردهای مادون قرمز آشنا هستیم. کاربردی ترین استفاده از اشعه مادون قرمز در کنترل از راه دور یا ریموت دستگاه های الکترونیکی نظیر تلویزیون است. همچنین با قابلیت Infrared در گوشی های تلفن همراه نیز آشنا هستید که توسط همین اشعه تبادل اطلاعات صورت میگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی جالب را در زمینه کاربرد اشعه مادون قرمز برای شما بازگو کنیم که بسیار کاربردی نیز هست. همانطور که میدانید اشعه مادون قرمز با چشم انسان قابل روئیت نیست، چرا که گستره طول موج آن فراتر از طول موج قابل مشاهده انسان است. اما فرض کنید از ارسال اشعه مادون قرمز توسط دستگاه ریموت کنترل تلویزیون خود اطمینان ندارید و مطمئن نیستید که دستگاه به خوبی کار میکنید. حال چه باید بکنیم؟ چرا که با چشم خود نمیتوانیم این اشعه را مشاهده کنیم و از وجود آن مطمئن شویم. با استفاده از این ترفند میتوانید بدون نیاز به تجهیزات مخصوص مشاهده این اشعه به وجود آن پی ببرید.

      توجه: خواندن ترفند در ادامه مطلب

      •  

      نحوه شکستن PIN2 Code - باز کردن پین کد

      معمولا وقتی اگر شما 3 بار pin code گوشی رو اشتباه بزنید گوشی به روی قفل PUK code میره .البته این کد به صورت پیش فرض در اکثر گوشی ها 12345 می باشد.
       برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید
       

      لازم به ذکر است این ترفند بر روی گوشیهایی که زبان عربی رو ساپورت می کنن , سازگار می باشد.اولین کار مهمی که باید انجام داد اینه که چهار کلمه که با حروف گ چ پ ژ ، شروع می شوند را به طریقی وارد گوشی کرد
      ( اگه این کار رو با یک گوشی دیگه که این حروف رو ساپورت می کنه انجام بدید خیلی کار شما رو راحت تر می کنه . مثل نوشتن این کلمه در گوشی دیگر و ارسال آنها به گوشی شما بوسیله پیامک)

      برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید

       

      ?

      مخفی کردن فایل ها موبایل بدون نرم افزار

      ترفندی برای مخفی سازی فایل ها در داخل موبایل بدون داشتن نرم افزار جالبه!

      برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید
       




      موضوع مطلب :

      نظر
      پنج شنبه 89 تیر 3 :: 2:23 عصر
      محمد بنواری

      انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس