سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود

دانلود رایگان بازی پرتابل Crysis warhead

crysis2ty4.png
این بازی برای اولین بار به صورت پرتابل عرضه شده است.
بازی: Crysis warhead
سازنده:Crytek
ناشر:Crytek
سبک:اکشن اول شخص مدرن
امتیاز از سایت های معتبر:10/9
تاریخ عرضه:2008
بازی مشابه:Crysis
Crysis warhead جدیدترین نسخه سری بازی های crysis است که در سال 2007 انقلابی وسیع در زمینه کارت گرافیک ایجاد کرد به طوری که تامام ایرانیان را وادار کرد که برای اینکه بتوانند این شاهکار را تجربه کنند که گرافیک حداقل 512 را برای خود تهیه کننند.گرافیک این بازی انقدر پیچیده،گسترده و قدرتمند هست که هنوزم با وجود پیشرفته ترین کارت های گرافیک نتوانسته اند که با از تمام قدرت گرافیک بازی استفاده کنند.گرافیک بازی فراتر از آن چیزی است که حتی با فکر کردن در مورد آن به جایی نخواهید رسید.محیط چشن نواز ،جنگل های انبوه،پوشش های گیاهی سراسر منطقه با بالاترین کیفیت به طوری که در هیچ بازی مشابه آن را ندیدهاید در کنار دریا و ساحل که نمایی حیرت انگیز را به وجود آورده اند.افکت های برف هم با نهایت ظرافت طراحی شده اند به طوری که دونه های برف بر روی اسلحه به زیبایی هرچه تمام تر جلوه می کند.
داستان:
داستان Warhead همزمان با داستان نسخه اول آن اتفاق می افتد.شما به عنوان گروهبان Michael Psychesبه طور خلاصه Psyches ایفای نقش خواهیدکرد.کماندویی با لهجه انگلیسی که در مسیر داستان Crysis می جنگد تا اینکه بالاخره در صحنه پایان داستان Crysis ظاهرمی شود .یعنی بروی ناوهواپیمابری که در قسمت پایانی Crysis توسط ماشین های جنگی بیگانگان اشغال شده است.این که چگونه Psyches با مدال های شجاعت ارزشمند خود راهی خانه می شود چیزی است که داستان آن در Warhead روایت خواهدشد.داستانی که برطبق گفته سازندگان آن در امتداد داستان Crysis اتفاق می افتد.
برای گرافیک Crysis Warhead از همان موتور گرافیکی خارق العاده ی Cry Engine 2 استفاده شده است. سازندگان گرافیک بازی را از لحاظ نورپردازی و انفجارها بهبود بخشیدند و تخریب پذیری محیط را بیش از پیش ساخته اند اما در عین حال سعی کرده اند که این نسخه را با بالاترین سطح گرافیکی حتی بر روی سیستم های معمولی هم سازگار کنند. همچنین به گفته ی Cevat Yerli تهیه کننده ی این بازی، اکثر ویژگی هایی که در Crysis تنها بر روی DirectX 10 قابل نمایش بود در Warhead می توان بر روی ویندوز XP و با DirectX 9 اجرا و مشاهده کرد!
برای دانلود و مشاهده عکس های بازی که گرافیک خیره کننده بازی را نشان می دهد به ادامه مطلب بروید.
سیستم مورد نیاز بازی:

پردازنده : اینتل پنتیوم 4 2.8 گیگاهرتز (3.2 گیگاهرتز برای ویستا) ، اینتل هسته 2.0 گیگاهرتز (2.2 گیگاهرتز برای ویستا) ، AMD Athlon 2800 + (3200 + برای ویستا) یا بهتر
حافظه : 1GB (1.5GB در ویندوز ویستا)
ویدیو کارت : انویدیا جیفورس 6800 پیداکنید ، آتی Radeon 9800 طرفدار (Radeon X800 طرفدار برای ویستا) یا بهتر
VRAM : 256MB از کارت حافظه
ذخیره سازی : 15GB
کارت صدا : سازگار با DirectX 9.0c
عجیب و غریب : دی وی دی رام
سیستم عامل : مایکروسافت ویندوز ایکس پی با سرویس پک 2 یا ویندوز ویستا مایکروسافت
DirectX : DX9.0c یا DX10

عکس های فوق العاده زیبای بازی:

crysis-warhead-screenshot-4_resize.jpg
crysis-warhead-20080911054252872_resize.jpg
crysis-warhead-20080625012256228_resize.jpg
7402_resize.jpeg
23iuwxu_resize.jpg
00030resize_resize.jpg



موضوع مطلب :

دوشنبه 89 مرداد 18 :: 4:50 عصر
محمد بنواری

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس