سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عکس و اس ام اس و خیلی چیز ها برای دانلود

دو بازی کامپیوتری جدید داغ داغ PES 2011 و FIFA Soccer 2011 زیر قیمت بازار

دو بازی جدید فوتبال کامپیوتری PES 2011 و FIFA Soccer 2011  به شکل کامل و کرک شده در 4 دی وی دی اصلی ارجینال شرکتی فقط 5800 تومان زیر قیمت بازار

توجه: اگر بخواهید این بازی ها را جدانه خریداری کنید میباست نزدیک به 10 هزار تومان پول بپردازید در درون هر فروشگاهی و یا حتی از بازار پس فرصت را از دست ندید, دو بازی  را با  زیر قیمت و با کیفیت بالا و کامل خریداری کنید!

این بازی ها به تعداد بالا موجود است و سریعا برای همه دوستان در هر کجای ایران ارسال میگردد سریعا سفارش بدید!در هر کجای ایران که هستید با کلیک روی دکمه خرید پستی این محصول را تحویل بگیرید و سپس مبلغ را بپردازید.

قیمت : 5800 تومان

خرید

----------

میز خنک کننده لپ تاپ محصول سال 2010

اگر لپ تاب یا نوت بوک داریداین وسیله برای شما بسیار مفید است.محصولی نایاب و بسیار جدید!  جنس درجه 1 و با کیفیت اصلی را  زیر قیمت بازار از ما خرید کنید!
حتما زمانی که با لپ تاپ خود مشغول کارکردن هستید ، متوجه گرمای زیر لپ تاپ و بدنه آن شده اید.دمای بالا باعث کاهش عملکرد قطعات لپ تاپ شما نظیر پردازنده ، کارت گرافیک و ... می گردد که علاوه بر آن موجب استهلاک زود هنگام و در نتیجه باعث خرابی آن در دراز مدت می شود.میز خنک کننده لپ تاپ،با فاصله ای که بین لپ تاپ و سطح زیرین آن به وجود می آورد به همراه 3 فن قوی که برق خود را از یواس بی لپ تاپ تامین می کند ، موجب گردش مناسب هوا و خنک ماندن قطعات لپ تاپ شما می گردد. این وسیله علاوه بر بالا بردن سرعت و عملکرد لپ تاپ ، موجب افزایش طول عمر و جلوگیری از خرابی به دلیل گرما و گرد و غبار می شود
مزایای محصول:
-جلوگیری از بالا رفتن دمای لپ تاپ (10 الی 15 درجه)
-جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل لب تاپ هنگان قرار گرفتن بر روی زمین یا حتی میز تحریر
-بدون اشغال پورت یواس بی اضافی
-افزایش عمر باطری و 20 درصد مدت زمان شارژ آن
-جلوگیری از خش افتادگی بر روی بدنه لب تاپ
-دارای 3 فن دور بالای نوت بوک و LED
-قابلیت استفاده برای انواع مدلهای مختلف
-قابلیت خنک کردن و شیب دادن به لپ تاپ
-قابلیت کارکرد تنها با یو اس بی نوت بوک
توجه: به ازای خرید 2 میزخنک کننده،یک عدد بلوتوث کامپیوترهدیه بگیرید.

 قیمت  فقط 7900 تومان

خرید




موضوع مطلب :

سه شنبه 89 مهر 20 :: 9:10 عصر
محمد بنواری

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس